Kickersbloem 3

Ruim 14 jaar was Hans Borstlap bezig met de ontwikkeling van zijn Kickersbloem III. In 2017 werden wij als media- en communicatiebureau betrokken bij de langverwachte lancering van Kickersbloem III. De lichten voor de ontwikkeling van het bedrijventerrein gingen op groen en Kickersbloem III (gemeente Hellevoetsluis en projectbureau Kickersvoet B.V.) schakelde ons in om de website te ontwikkelen, een groot kick-off event te organiseren en externe publicaties te regelen. 

  • Sterke inhoudelijke marketinganalyse
  • Onderscheidende website met een professionele uitstraling en aantrekkelijke teksten
  • Meerdere publicaties in landelijke media en ondernemersbladen in aanloop naar de Kick-Off
  • Succesvol Kick-Off Event met o.a. Willem Vermeend, Jesse van Doren, Robot Pepper en meer dan honderd geïnteresseerden
  • Inhoudelijke verslaglegging van het Kick-Off Event
  • Succesvolle start van de kavelverkoop met veel interesse 

Wilt u ook op een inhoudelijke manier uw bedrijventerrein profileren? BT kent de markt als geen ander en heeft de kanalen om uw terrein onder de aandacht te brengen bij ondernemers, politieke beslissers en intermediars. 

 

VERGELIJKBARE PRODUCTEN

Flevokust Haven

Flevokust Haven is een exemplarisch project voor onze werkwijze. Aan de hand van redactionele marketing bouwen wij Flevokust Haven en zetten we deze werklocatie op de agenda bij nationale en Europese beslissers.

BEKIJK PROJECT

Bedrijvenpark Laarberg

Wat doe je als je de grootste mestvergister van Europa wil bouwen op je bedrijvenpark en er een actiegroep wordt opgezet die er alles aan doet om dat te voorkomen? Dan blijf je je eigen verhaal vertellen.

BEKIJK PROJECT

Gemeente Nijkerk

De gemeente Nijkerk wilde graag haar bedrijventerreinen in de spotlight zetten. Dit hebben we gedaan via het schrijven en vormgeven van een digitale brochure.

BEKIJK PROJECT

ONZE PARTNERS