• Kickersbloem 3

    Ruim 14 jaar was Hans Borstlap bezig met de ontwikkeling van zijn Kickersbloem III. In 2017 werden wij als media- en communicatiebureau betrokken bij de langverwachte lancering van Kickersbloem III. De lichten voor de ontwikkeling van het bedrijventerrein gingen op groen en Kickersbloem III (gemeente Hellevoetsluis en projectbureau Kickersvoet B.V.) schakelde ons in om de website te ontwikkelen, een groot kick-off event te organiseren en externe publicaties te regelen. 

    • Sterke inhoudelijke marketinganalyse
    • Onderscheidende website met een professionele uitstraling en aantrekkelijke teksten
    • Meerdere publicaties in landelijke media en ondernemersbladen in aanloop naar de Kick-Off
    • Succesvol Kick-Off Event met o.a. Willem Vermeend, Jesse van Doren, Robot Pepper en meer dan honderd geïnteresseerden
    • Inhoudelijke verslaglegging van het Kick-Off Event
    • Succesvolle start van de kavelverkoop met veel interesse 

    Wilt u ook op een inhoudelijke manier uw bedrijventerrein profileren? BT kent de markt als geen ander en heeft de kanalen om uw terrein onder de aandacht te brengen bij ondernemers, politieke beslissers en intermediars. 

     

    LEES VERDER
  • Bedrijvenpark Laarberg

    Wat doe je als je de grootste mestvergister van Europa wil bouwen op je bedrijvenpark en er een actiegroep wordt opgezet die er alles aan doet om dat te voorkomen? Dan blijf je je eigen verhaal vertellen.Voor Laarberg bedenken wij invalshoeken voor onderscheidende content en voeren dit uit via een contentkalender. Op structurele zetten wij Laarberg neer als een bedrijvenpark met een visie op de energietransitie, maakindustrie en het bouwen van een duurzaam ecosysteem waarin agrariërs en ondernemers elkaar vinden. Dit doen we via (redactionele) marketing:

    Redactionele marketing

    •  Content voor de eigen kanalen van Laarberg
    •  Content voor de kanalen van Elba-Rec (o.a. BT, Stadszaken.nl en ROm)
    •  Content voor PR-doeleinden en externe kanalen

    Marketing

    •  De realisatie van een nieuwe website: www.laarberg.nl
    •  SWOT-analyse op marketinggebied van het bedrijventerrei
    •  Vormgeven en drukken van promotiemateriaal
    •  Vormgeven en uitwerken signingplan voor betere on site promotie

    Bekijk dit project

    LEES VERDER
  • Gemeente Nijkerk

    De gemeente Nijkerk wilde graag haar bedrijventerreinen in de spotlight zetten. Dit hebben we gedaan via het schrijven en vormgeven van een digitale brochure. In deze digitale brochure staan bijzondere verhalen over ondernemen in Nijkerk.

    LEES VERDER

BT bestaat uit verhalenvertellers die succesvolle communicatiecampagnes bedenken en uitvoeren voor nieuwe en oude gebiedsontwikkelingen. BT is een inhoudelijk sterke mediapartner, heeft een creatieve vormgevingsstudio en bezit de kanalen om uw ontwikkeling onder de aandacht te brengen in de vak- en bedrijfswereld. Neem een kijkje in ons portfolio of neem contact op om te ontdekken hoe wij werken.

TESTIMONIALS

‘Ik heb een goed overzicht gekregen van hoe in België en Frankrijk wordt ingespeeld op e-commerce en logistieke ontwikkelingen’

Rob van Midden , Liof, OVER: BT REIZEN

ONZE PARTNERS